تبلیغات گوگل ادوردز

معرفی بهترین مکانها ، سایتها و شبکه های اجتماعی جهت تبلیغات پربازده

تبلیغات گوگل ادوردز

۱۱۳ بازديد


تبلیغات در گوگل ادوردز چرا مهم است؟

مشتریان شما در گوگل هستند!

بی‌شک گوگل محبوب‌ترین موتور جستجوی جهان است. بر اساس آمار سایت الکسا، محبوبترین وب‌سایت در ایران نیز گوگل است. به طور متوسط روزانه بیش از 3.5 میلیارد جستجو در گوگل صورت می‌گیرد.
 

آنها همان لحظه به شما نیاز دارند!

کاربران اینترنت زمانی که نیاز به یادگیری، یافتن و یا خرید چیزی دارند؛ شروع به جستجو می‌کنند. وقتی که آنها به دنبال محصول یا خدماتی هستند، احتمال سفارش محصول یا خدمات بیشتر از هر زمان دیگری است.

پیش به سوی تبلیغات گوگل ادوردز

اگر برای کسب و کار آنلاین خود تبلیغات مختلفی را تجربه کرده‌اید و به نتیجه‌ای نرسیده‌اید، توصیه می‌کنیم تبلیغات گوگل را با جی ادز امتحان کنید.

ما برای تبلیغات در گوگل راه های مختلفی پیش روی شما گذاشته ایم. شما می توانید کل مدیریت و اجرای کمپین تبلیغاتی خود را به ما بسپارید و روزانه از کارکرد کمپین خود گزارش دریافت کنید و یا اینکه تمامی کارها را خودتان انجام دهید و ما فقط حساب شما را شارژ کنیم. خدمات تبلیغات در گوگل جی ادز را مشاهده فرمایید.

اینکه چقدر می‌خواهید برای تبلیغ در گوگل هزینه کنید بستگی به خودتان دارد، می‌توانید از پلن‌های ادوردز با قیمت پایین شروع کنید و پس از مشاهده موفقیت، بودجه تبلیغات خود را افزایش دهید.

در تبلیغ گوگل زمانی که کسی واقعا به محصول شما علاقمند باشد و روی آن تبلیغ کلیک کند، هزینه می‌پردازید. پس نگران هزینه هایی که برای تبلیغات می‌کنید، نباشید.

چطور با تبلیغ در گوگل ادوردز در صدر گوگل باشیم !

با تبلیغات در گوگل ادز ،  فروش کسب و کار خود را چندین برابر کنید.با کمترین هزینه بیشترین بازخورد را از طریق گوگل ادز کسب نمایید .

متخصصان ما به شما کمک میکنند تا با مدیریت حرفه ای آگهی گوگل خود بیشترین بازخورد و فروش را برای کسب و کار داشته باشید.هدف ما کاهش هزینه تبلیغات شما و افزایش بازخورد ، فروش و در نهایت رضایت شماست.مزایای درج آگهی در گوگل نسبت به سایر روش های تبلیغ گوگل ، تعداد افرادی که میتوانند سایت شما را ببیند نامحدود است به طور مثال شما اگر از سرویس گوگل ادوردز استفاده کنید همه افرادی که کلمه کلیدی مورد نظر شما را جستجو کنند سایت شما را نیز خواهند دید.

تبلیغ گوگل فارسی چگونه انجام می‌شود؟

به راحتی میتوان این مشکل را حل کرد. در بخش تنظیمات کمپین امکان انتخاب زبان فارسی در کنار سایر زبان ها وجود دارد. میتوانید با مشاوره رایگان  ادوردز 20 اطلاعات جامع تر کسب نمائید.



با تبلیغ در گوگل ادز حتما  شگفت زده خواهید شد !

 تبلیغات گوگل ادز ( Google Ads ) یکی از بهترین ، پر بازده ترین و اقتصادی ترین روش های تبلیغات کار در گوگل که تبلیغات آنلاین در زمینه تبلیغات اینترنتی دیجیتال مارکتینگ محسوب میشود. آژانس تبلیغاتی ادوردز 20 آمادگی دارد تا در زمینه خدمات تبلیغات در گوگل ادوردز ، برای صاحبان مشاغل کسب و کار تبلیغات انجام دهد تا بیشترین بازخورد را ببینند.

درج تبلیغ هدفمند در صدر گوگل در عرض 30 دقیقه. برای درج تبلیغات کسب و کار در گوگل یا تبلیغ کار در گوگل همین الان تماس بگیرید.

خدمات آگهی در صفحه اول گوگل ادوردز ، سئو و بهینه سازی ، طراحی سایت ،پشتیبانی وب سایت و دیتا اینتری ،پنل پیامک ، تبلیغات اپلیکیشن در گوگل پلی ،تبلیغات در شبکه های اجتماعی ، خدمات سرور ، هاستینگ و دامنه از جمله خدمات مجموعه ادوردز20 به مشتریان محترم می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

در جایگاه رتبه اول گوگل ادز ، هدفمند تبلیغات کنید و معجزه کنید 

تبلیغات در گوگل به عنوان یکی از راه های اساسی برای فروش محصولات و یا خدمات به شمار می آید. اگر شما صاحب یک شرکت و یا برند هستید و قصد دارید محصولات خود را با مشتریان به اشتراک گذاشته و یا اینکه خدمات خود را به آن ها ارائه دهید،

به راحتی می توانید با تبلیغ در گوگل ادز به این مهم دست پیدا کنید.ما پکیج های متنوعی را به شما پیشنهاد میکنیم و مدیریت کل کمپین شما رو بر عهده میگیریم و تلاش میکنیم بیشترین ورودی را روانه سایت شما کنیم تا بازخورد خوبی از آگهی گوگل داشته باشید.

بازخورد این نوع تبلیغات به بودجه ای که شما میگذارید بر میگردد هر قدر بودجه بیشتری هزینه کنید بازخورد بیشتری از تبلیغ خواهید دید.

اهداف تبلیغ گوگل :

1-کسب بیشترین نتیجه از تبلیغ در گوگل بخاطر هدفمند بودن کلمات.
2-رقابت با بزرگترین برند ها و دیده شدن در دهکده جهانی اینترنت
3-تبلیغ برند و سایت و افزایش ترافیک وب سایت در سطح وب
4-عبور از تبلیغات کاغذی و مزاحم و قدم نهادن در تبلیغات نوین با حد اقل هزینه

تاثیرات آگهی گوگل ادز در جامعه امروز

تأثیرات ایجاد شده آن در جامعه طی سالهای گذشته بسیار شگفت آور بوده است ، به ویژه در این عصر فناوری. تأثیرگذاری بر عادت های مردم ، ایجاد نیازهای واقعی ، الویت گذاری در ارزش ها ، تبلیغات گوگل ادز مانند عقابی است که آماده شکار طعمه های خود است. به طور کلی تبلیغات به عنوان کمک اقتصاد و جامعه در بازار کسب و کار تأثیر مثبتی داشته است.

امکانات نسخه جدید Google Ads

تبلیغات در گوگل ادز با رابط کاربری جدید مخصوص خود به گونه ای طراحی شده است که تبلیغات خود را در گوگل بر اساس کلمات کلیدی سازماندهی می کند‌. کلمات کلیدی نقش اساسی و مهمی را در google ads ایفا می کند. یک کلمه کلیدی بیانگر نوع محصول و یا خدمتی است که توسط شما ارائه می شود. در صورتی که کلمات کلیدی به درستی انتخاب گردند،با نتایج شگفت انگیزی خواهد شد.

از جمله امکانات پوسته جدید :

  • هدف گیری دموگرافیگ  و تغییر نام به google ads
  • در نسخه جدید ، ابزاری قدرتمند برای search ads قرار داده شده است. این قابلیت سبب می شود تبلیغ کنندگان به راحتی بتوانند به کاربران در ردههای سنی مختلف و با جنسیت های متفاوت دسترسی داشته باشند.
  • وجود پرموشن های مختلف
  • امکان ایجاد تبلیغات در شبکه ویدویی گوگل و همچین تبلیغات اپلیکیشن ها موبایل
  • ارائه انواع مختلف گزارش های جذاب و مفید
  • گزارشات ارائه شده در ابزارهای مختلف
  • در آپدیت و پلتفرم جدید  امکان تبلیغات با پسوند دامنه ir فراهم شده هست و تنها اگهی فعال شده در کشور امریکا نمایش داده نخواهد شد و limit میشود و در سرتاسر نقاط دیگر جهان اگهی نمایش داده می شود.

معرفی تبلیغات در گوگل ادز با بیان ساده

در یک بیان ساده آگهی گوگل ادز به یک سیستم تبلیغاتی هوشمند و پرکاربرد گفته می شود که مختص به شبکه جهانی گوگل است. به عبارتی یک شبکه پرداخت است که در ازای دریافت هزینه از کاربران خود این اجازه را به آن ها خواهد داد کالا یا محصولات مرتبط با کسب و کارشان را در وب سایت مختص به خود تبلیغ کنند.

مسلما تمامی افراد در کسب و کارهای مختلف همواره در تلاشند تا گامی عظیم در راستای جذب مشتریان بیشتر و رسیدن به سودآوری بالاتری بردارند و بدیهی است که کسب و کار در دنیای دیجیتال مارکتینگ نیز از چنین اصول و قواعدی مستثنی نیستند.

به گونه ای که صاحبان این دسته از مشاغل به دنبال راه های مطمئن برای افزایش روزافزون مخاطبان یا همان بازدید کنندگان سایت خود هستند. در این میان استفاده از تبلیغات گوگل ادز یکی از آسان ترین و سریع ترین راه برای انجام این کار است.

تبلیغ گوگل ادز چگونه کار می کند؟

اولین چیزی که بایستی در رابطه با شیوه کارکرد گوگل ادز دانست اطلاع از سیستم مزایده مربوط به آن است. در حقیقت این ابزار مهم ترین عامل تعیین کننده جایگاه یک وب سایت در تبلیغات گوگل و در نهایت نرخ هر کلیک است.

بدون شک یکی از مهم ترین اصول موفقیت در هر کسب و کاری صرفه نظر سنتی یا مدرن بودن آن تبلیغات است.

تبلیغات همان قرار دادن تمامی جزئیات مربوط به یک حرفه و کسب و کار در مقابل مشتریان و کسانی است که مدت های طولانی دنبال آن می گشتند.

امار جهانی رجوع کاربران به گوگل جهت سرچ

بر اساس آمارهای به دست آمده حدود 70 درصد از کاربران دنیای اینترنت تنها به صفحه اول گوگل برای رفع نیازهای خود اکتفا می کنند. این در حالی است که خیلی از آن ها تنها از پنج نتایج اول آن نیز بازدید می کنند.

از این رو تمامی دارندگان وب سایت تلاش می کنند تا با برخورداری از کارکرد بالای گوگل ادز در همان صفحه اول مربوط به نتایج گوگل قرار گیرند.

آیا تبلیغات گوگل کارساز و موثر است؟

این سوال که آیا تبلیغات گوگل ادز برای موفقیت کسب و کارهای اینترنتی کارساز و موثر است می تواند پرسش خیلی از کاربران دنیای دیجیتال مارکتینگ باشد.

در پاسخ باید گفت چنانچه این سیستم بر روی وب سایت شما به درستی و با رعایت اصول و قواعد راه اندازی، تنظیم و مدیریت شود مطمئنا راه کارهای موثر و سودمندی را برای وب سایتتان پیاده سازی خواهد کرد.

شایان ذکر است انتخاب صحیح کلمات کلیدی در راستای نوشتن محتواهای تبلیغی هدفمند و جذاب، مورد هدف قرار دادن مخاطبان و بازدید کنندگان سایت، معرفی صحیح سایت و موضوعات مندرج در آن به کاربران نقش بسیار مهمی در تبلیغات گوگل دارد.

چگونه عکس یا اسم خود را در گوگل ثبت کنیم؟ (6 ترفند ساده)

دانستن اینکه چطور کاری کنیم که وقتی کسی اسم ما را در گوگل سرچ می کند، نتایج گوگل مرتبط به ما و نام ما باشد مهارت فوق العاده مهمیست که باید به آن تسلط داشته باشیم.

متاسفانه خیلی ها نمی دانند که چطور باید عکس یا اسمشان را در گوگل ثبت کنند و در وهله اول، نمی دانند که چرا باید اینکار را کنند؟ خب، اول از همه بیایید ببینیم چرا باید عکس یا اسممان را در گوگل ثبت کنیم؟ دلیلش به این برمیگردد که ثبت نام و عکس شما در گوگل اهمیتتان را بیشتر می کند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.