تبلیغات پیج اینستاگرام به چه روش هایی انجام میشود؟

معرفی بهترین مکانها ، سایتها و شبکه های اجتماعی جهت تبلیغات پربازده

تبلیغات پیج اینستاگرام به چه روش هایی انجام میشود؟

۱۱۱ بازديد


اگر از آن دسته افرادی هستید که قصد دارید صفحه اینستاگرام خود را توسعه دهید و در روزهای آتی به درآمدی فوق العاده برسید به شما پیشنهاد می کنیم این مقاله را که در زمینه تبلیغ پیج اینستاگرام است مطالعه کنید. در این مقاله سعی داریم به تمامی نکات کلیدی از جمله  گرفتن تبلیغات برای پیج اینستاگرام، نحوه انجام تبلیغات در پیج های پربازدید اینستاگرام، تعرفه های این تبلیغات در اینستاگرام و هر آنچه که باید در این زمینه بدانید بپردازیم. همراه مان باشید.

تبلیغات پیج اینستاگرام به چه روش هایی انجام میشود؟

برای این که بتوان برای تبلیغات پیج اینستاگرام آن هم به صورتی موثر و کارآمد اقدام کنیم لازم است تا با انواع تبلیغ هایی که برای این برنامه ی کاربردی وجود دارند مانند تبلیغات پاپ آپ اینستاگرام آشنا شویم. انواع تبلیغات برای صفحه های اینستاگرامی به شرح زیر هستند:

  • استفاده از تبلیغات اینفلوئنسر مارکتینگ
  • انجام تبلیغات در صفحه های بزرگ و با ویوی بالا در اینستاگرام
  • استفاده از ربات های تبلیغاتی اینستاگرام
  • استفاده از تبلیغات اسپانسرینگ اینستاگرام

در ادامه به توضیحاتی در این مورد می پردازیم.


 استفاده از تبلیغات اینفلوئنسر مارکتینگ

در این روش از تبلیغات پیج اینستاگرام کسب و کارهایی که چه برای فروش و چه برای ارائه ی خدمات هستند صفحه هایی را که اصطلاحا اینفلوئنسر هستند را برای انجام تبلیغات خود انتخاب می کنند. البته که انتخاب حوزه ی فرد اینفلوئنسر از اهمیت بالایی برخوردار بوده و می بایست به سبک کسب و کار شما نزدیک بوده و یا ارتباطی داشته باشد. اینفلوئنسرها با در اختیار داشتن تعداد زیادی دنبال کننده می توانند با معرفی هایشان روی کسب و کار افراد تاثیرات بسزایی گذاشته و آنها را رونق ببخشند.

 انجام تبلیغات در صفحه های بزرگ و با ویوی بالا در اینستاگرام

 این کار در تبلیغات اینستاگرام نیز به نوعی مشابه اینفلوئنسر مارکتینگ است با این تفاوت که افرادی که این صفحه ها را اداره می کنند اینفلوئنسر محسوب نمی شوند. بحث مهم در مورد این صفحه ها این است که این صفحات بزرگ در اینستاگرام کدامند؟ و چگونه می توان آنها را پیدا کرد و برای تبلیغ به وسیله ی آنها اقدام کرد. این موضوعی است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. پس از انتخاب چنین صفحه ای می بایست راجع به برنامه برای تبلیغ پیج اینستاگرام که آن صفحه ارائه می دهد با آن مذاکره نموده و ببینید در نهایت چه برنامه ای با چه تعرفه ای مناسب شما و کسب و کارتان خواهد بود.پیشنهاد ما به شما این است که اگر در روزهای اول هستید می توانید تبلیغ پیج اینستاگرام ارزان استفاده کنید اما برای پیشرفت بهتر است به راه های دیگر نیز بیندیشید.

 استفاده از ربات های تبلیغاتی اینستاگرام

 ربات ها هم یکی دیگر از روش های تبلیغات برای صفحه های اینستاگرامی هستند. عموما از آنها برای فالو دادن و یا فالو بک گرفتن و نیز حذف صفحه هایی که شما را فالو بک نکرده اند و غیره استفاده می شود. به طور کلی استفاده از ربات ها برای صفحه ی شما نمی تواند مفید باشد چرا که اینستاگرام با شناسایی آنها صفحه ی شما را اصطلاحا شدوبن می کند یعنی آن را به عنوان صفحه ی پر بازدیدی به شمار نیاورده و به افراد کمتری نشان خواهد داد.

 استفاده از تبلیغات اسپانسرینگ اینستاگرام

 در این روش از تبلیغات برچسب Sponsored برای پست شما درج می شود که به مفهوم حایت شده بوده و نشان می دهد که پست مورد نظر تبلیغاتی است. این نوع تبلیغات از سه هدف تشکیل می شود که شما می توانید بنابر احتیاج خود و کسب و کارتان یکی از آنها را برگزینید: Awareness که به مفهوم آگاه سازی برند است و یا برای آشنایی مردم با برند مورد نظر و یا میزان دستیابی یا همان Reach شدن تعریف می گردد. Consideration که به مفهوم سنجیدن نوع دیده شدنی که در نظر دارید Conversions که به مفهوم برقراری ارتباط با مخاطب مورد نظر مورد استفاده قرار می گیرد

چطور در پیج‌های بزرگ اینستاگرام تبلیغ کنیم؟

برای این که ببینیم چگونه می توانیم برای تبلیغات پیج اینستاگرام خود در صفحه های بزرگ اینستاگرامی اقدام کنیم ابتدا باید تعریفی از این صفحه های بزرگ داشته باشیم. هر پیجی که تعداد دنبال کننده های زیادی داشته و در عین حال این تعداد دنبال کننده ها با تعداد لایک ها و کامنت هایی که دریافت می شود متناسب باشد می توان آن پیج را بزرگ و در عین حال تاثیرگذار به شمار آورد. معیارهایی که برای تعیین و انتخاب این صفحه ی بزرگ و سپردن تبلیغات صفحه مان به آنها می بایست در نظر گرفته شوند به شرح زیر هستند:

تعداد افرادی که این صفحه ها را دنبال می کنند و اصطلاحا فالوور آن هستند. متوسط تعداد لایک ها و کامنت هایی که این صفحه ها برای هر پست خود و از آن مهمتر برای پست هایی که در آنها به تبلیغ می پردازند از فالوورهای خود دریافت می کنند. نوع کامنت ها هم می تواند بسیار موثر باشد، هرقدر کامنت های مثبت مانند تگ کردن افراد بیشتر باشند نشان دهنده ی این است که تبلیغات آن موثرتر بوده که افراد دوستان خود را هم بری دیدن این تبلیغ منشن نموده اند. در مقابل قطعا کامنت های منفی و بدگویی و عدم رضایت می تواند نشان دهنده ی عدم بازدهی صفحه ی مورد نظر در انجام تبلیغات خود شود.

یکی دیگر از مهم ترین معیارها برای انتخاب یک صفحه ی بزرگ و سپردن تبلیغات پیج اینستاگرام به آن این است که فالوورهای آن صفحه به جامعه ی هدف کسب و کار شما نزدیک باشد. این نزدیکی کی تواند از منظرهای مختلفی باشد که از جمله ی آنها می توان به موقعیت مکانی، سن، جنس، لایف استایل و خیلی موارد دیگر از این قبیل اشاره کرد.

بهترین تبلیغات برای پیج اینستاگرام

یکی از مهمترین راه های کسب درآمد در پلتفرم اینستاگرام تبلیغات برای پیج اینستاگرام است. عموما پیج های مناسب تبلیغات اینستاگرام صفحه ای است که از تعداد فالوورهای بالایی برخوردار باشد و نحوه ی ارتباط آن با این تعداد زیاد از دنبال کننده ها به شکلی باشد که آنها به وی اعتماد کامل داشته باشند و در صورتی که برای تبلیغات پیج اینستاگرام اقدام کند حال می خواهد تبلیغ پیج در استوری اینستاگرام باشد یا در پست در هر دو صورت مورد استقبال واقع شود.

معمولا اگر این پیج در معرفی های قبلی خود موفق عمل کرده باشد و دنبال کننده هایش به او اعتماد کامل داشته باشند باعث می شود تا بلافاصله پس از معرفی و انجام تبلیغات تعداد دنبال کننده های پیج مورد به طرز قابل توجهی افزایش پیدا کند. برای این که بر روی تبلیغاتی که برای کسب و کار خود ارائه می دهید احاطه ی بیشتری داشته باشید و آن را مطابق خواست خود پیش ببرید می توانید از صفحه ی مورد نظر درخواست کنید که متن برای تبلیغ پیج اینستاگرام را خودتان طراحی کرده و به آنها ارائه دهید. طراحی لی اوت و قالب پیج اینستاگرام یکی دیگر از موارد مهم برای موفقیت در پیج اینستاگرام است.

تعرفه تبلیغات در پیج اینستاگرام

معمولا تبلیغات پیج اینستاگرام در صفحه های مختلف این اپلیکیشن به وسیله ی افراد مختلفی صورت می گیرد. اما یک مشخصه ی اصلی برای آنها این است که می بایست چهره ی شناخته شده ای بوده و به اصطلاح سلبریتی اینستاگرامی باشند. اما تعرفه ی انجام تبلیغات پیج در اینستاگرام معمولا به عامل های مختلفی بستگی داشته و از صفحه ای تا صفحه ی دیگر با یکدیگر متفاوت هستند. این مبلغ ها گاها به قدری بالا هستند که اگر آنها را بشنوید قطعا مغزتان سوت می کشد. گاها برای یک استوری که به منظور تبلیغ پیج کاری اینستاگرام گرفته می شود بسته به معروف بودن پیج مورد نظر می تواند تا دو الی سه میلیون و حتی بیشتر از آن هم باشد.

 برای پست ها این هزینه بالاتر هم می رود و تنها برای نمایش یک پست برای معرفی پیج اینستاگرام برای تبلیغات آن هم تنها به مدت بیست و چهار ساعت مبلغی از هشت میلیون تا شانزده میلیون تومان و در صورتی که تعداد دنبال کننده ها بسیار زیاد باشد مبالغ غیر قابل تصوری را برای تبلیغ در یک پست حتی چند ساعته دریافت می کنند. بیشترین تعداد فالوورها در فضای اینستاگرام برای صفحه هایی است که در مورد مد و فشن و آرایش بوده و گاها با پسوند و یا پیشوند بیوتی شناخته می شوند.

یکی از عامل های تاثیرگذار بر هزینه ای که برای تبلیغات پیج اینستاگرام به وسیله ی صفحه های تبلیغ کننده دریافت می شود تعداد دنبال کننده های آنها است. عامل دیگر را نیز می توان نوع تبلیغ اعم از عکس، فیلم و ویدیو، استوری به شمار آورد و حتی زمان آن هم از اهمیت بالایی در تعیین نرخ دارد. برای نمونه پستی که قرار است بیست و چهار ساعت بر روی صفحه ی مورد باقی بماند قطعا گرانتر از پستی است که تنها برای یک ساعت بنا است به عنوان تبلیغ در صفحه ی مورد نظر قرار بگیرد.

سخن نهایی تبلیغات پیج اینستاگرام

استفاده از اینستاگرام این روزها به تنها سرگرمی محدود نمی شود و افراد زیادی هستند که به کمک آن و اینستاگرام مارکتینگ در حال کسب درامد آن هم درآمدهای بسیار بالا هستند. یکی از این روش های کسب درآمد استفاده از تبلیغات پیج اینستاگرام است که در انواع مختلفی در این اپلیکیشن انجام می شود. هر یک از این روش ها مزیتهای خود را در بر داشته و بهتر است با در نظر گرفتن کسب و کارتان یکی از آنها را انتخاب کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.