مزایده در گوگل ادوردز چگونه کار می کند؟

معرفی بهترین مکانها ، سایتها و شبکه های اجتماعی جهت تبلیغات پربازده

مزایده در گوگل ادوردز چگونه کار می کند؟

۱۱۱ بازديد

نمایش یا عدم نمایش تبلیغ شما و همچنین جایگاه نمایش آن به Ad Rank تبلیغات شما بستگی دارد. هرچقدر Ad Rank تبلیغات شما بیشتر باشد احتمال به دست آوردن جایگاه بالاتر در نتایج جستجو نیز بیشتر می شود. Ad Rank یا همان رتبه آگهی ضریبی از قیمت پیشنهادی برای هر کلیک و امتیازی است که گوگل برای کیفیت تبلیغ شما در نظر می‌گیرد.

پس از مشخص شدن رتبه بندی و جایگاه تبلیغ‌تان، هزینه واقعی که به ازای هر کلیک پرداخت خواهید کرد (CPC) بر اساس هزینه پیشنهادی تبلیغی که پس از تبلیغ شما قرار دارد، مشخص می‌شود. (یعنی هزینه کلیک پیشنهادی برای تبلیغ رتبه بعدی به علاوه یک سنت) تنها یک استثنا برای این قانون وجود دارد و آن هم زمانی است که شما تنها پیشنهاد یا پایین ترین پیشنهاد مزایده را داده باشید؛ در این شرایط بایستی حداکثر قیمتی (maximum bid) که مشخص کرده اید را برای هر کلیک پرداخت کنید.

امتیاز کیفیت (Quality Score) در مزایده گوگل ادوردز اهمیت زیادی دارد و آگهی‌هایی که امتیاز کیفیت پایینی دارند، حتی با پیشنهاد قیمت بالاتر برای هر کلیک احتمال نمایش کمتری خواهند داشت. افرادی که امتیاز کیفیت بالایی دارند می‌توانند با پیشنهاد هزینه کمتر برای هر کلیک رتبه بالاتری کسب کنند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.