بهترین روش های تبلیغات در اینستاگرام

معرفی بهترین مکانها ، سایتها و شبکه های اجتماعی جهت تبلیغات پربازده

بهترین روش های تبلیغات در اینستاگرام

۱۵۷ بازديد

https://jalebamooz.com/wp-content/uploads/2021/02/word-image-71.jpeg
اگر قصد دارید که تغییری در فروش و بازدید از صفحه تان در اینستاگرام ایجاد کنید، بهتر است که از تبلیغات اینستاگرام استفاده کنید.

گرچه این تاکتیک برای پشت سر گذاشتن آن به مقداری سرمایه نیاز دارد، اما دلایل زیادی وجود دارد که برند ها آن را امتحان کنند. ماهانه بیش از ۱ میلیارد نفر به اینستاگرام دسترسی دارند که میانگین کاربر هر روز ۵۳ دقیقه از طریق سیستم عامل در اینستاگرام هستند و شما می خواهید برند شما در جایی از برنامه باشد که مردم بتوانند آن را ببیند.

چه به طور کلی برای تجارت خود در بازاریابی اینستاگرام تازه وارد شده باشید، یا تازه شروع به تبلیغ تبلیغات اینستاگرامی کرده اید، با این راهنما می توانیم توجه شما را به خود جلب کنیم.

تبلیغات اینستاگرام چیست؟

اینستاگرام بعد از اینکه توسط فیس بوک در سال ۲۰۱۳ خریداری شد، مکان های تبلیغاتی را برای انتخاب مشاغل شروع کرد. بعد از اینکه تبلیغات اینستاگرام را برای همه مشاغل در سال ۲۰۱۵ باز کردند، رشد چشمگیری داشت و تا سال ۲۰۱۷ به ۱ میلیون تبلیغ رسید.

تبلیغات اینستاگرام درست در بخش تبلیغات فیس بوک مدیریت می شوند و به تبلیغ دهندگان امکان دسترسی به گزینه های فراوان مختلف و هدفمند را می دهد و همچنین ایجاد تبلیغات برای هر دو سیستم عامل را به طور همزمان امکان پذیر می کند.


رازهای پولسازی از اینستاگرام و کسب درآمد (روش اصولی)

برای تبلیغات فقط در اینستاگرام، می توانید تبلیغاتی را ایجاد کنید که در فید مخاطبان شما نمایش داده می شود و همچنین تبلیغات بسیاری وجود دارد که از طریق استوری اینستاگرام برای مخاطبین و کاربران پخش شده و منتشر می شود.

چرا باید از تبلیغات اینستاگرام استفاده کنید؟

گرچه استراتژی های قدیمی و ابتدایی در شبکه های اجتماعی در ابتدا مقرون به صرفه به نظر می رسید، اما بسیار وقت گیر بود، به آزمایش و خطای زیادی نیاز داشت و اگر شما خلاف الگوریتم اینستاگرام عمل می کردید، اینستاگرام شما را از این بخش حذف می کرد و شما را در مرحله آخر قرار می داد.

به همین دلیل تمرکز بر استراتژی رسانه های اجتماعی که شامل هر دو تاکتیک قدیمی و پولی است که بسیار مهم است. به این ترتیب شما از هر دو بخش، بهترین بازدهی را بدست می آورید. شما به طور فعال با مخاطبان خود در ارتباط هستید و مطالب را در فید اینستاگرام خود به اشتراک می گذارید، اما مخاطبان حتی بزرگتری که ممکن است هنوز با نام تجاری شما آشنا نشده باشند، با تبلیغات پولیی که شما قرار می دهید، درگیر و حذب آن می شوند.

تبلیغات اینستاگرام به عنوان یک پلتفرم بصری، راهی عالی برای نمایش محصول خود به شما می دهد و زمانی که شخصی از شما خرید می کند، شما به راحتی می توانید اعتماد او را جلب کرده و او را به یک مشتری ثابت تبدیل کنید.

هزینه تبلیغات اینستاگرام چقدر است؟

هزینه های تبلیغات اینستاگرام به چندین فاکتور مختلف از جمله صفحه ای که شما قصد دارید با آن صفحه خودتان را تبلیغ کنید، تعداد افرادی که آن صفحه را فالو کرده اند، تعداد بار تبلیغ و اینکه آیا تبلیغ شما در یک یک پیج بسیار معتبر با فالوئر بالا اجرا می شود یا خیر بستگی دارد.

همه چیز به مخاطبان هدف شما برمی گردد، به همین دلیل یادگیری اطلاعات جامع اینستاگرام بسیار مهم است. در اینجا خلاصه ای از اطلاعات جمعیتی و جامع اولیه کاربران در سیستم عامل وجود دارد.

عامل دیگری که بر هزینه تبلیغات تأثیر می گذارد، قرارگیری تبلیغ است. در حالی که تبلیغات ستون سمت راست فیس بوک گران ترین هستند، هر دو خوراک اینستاگرام و تبلیغات استوری از ارزانترین گزینه های تبلیغاتی هستند که از حدود ۰٫۸۰ دلار تا ۱٫۳۰ دلار CPC متغیر هستند.

بنابراین چگونه می توانید این مورد را در بودجه فعلی بازاریابی خود جای دهید؟ مهم است که بر اهداف و اهداف کلیدی خود در آن سال تمرکز کنید و فقط پول خود را به تبلیغات و کمپین هایی اختصاص دهید که به نتیجه نهایی شما کمک می کنند.

پشت پست ها و محتوایی که می دانید عملکرد آن پیج خوب است، پول بگذارید. همه چیز را امتحان کنید تا ببینید چه صفحه ای بهترین عملکرد را دارد و بیشتر تبلیغات خود را به آن اختصاص دهید. حتما میزان موفقیت تبلیغات خود را در هر صفحه محاسبه کرده و هر از هر صفحه ای که نتیجه خوبی نگرفتید آن را یادداشت کنید تا دیگر از آن ها برای تبلیغ استفاده نکنید.

کدام نوع تبلیغ را انتخاب می کنید؟

چهار نوع تبلیغ در اینستاگرام وجود دارد:

۱-تبلیغات با کمک عکس

این ابتدایی ترین نوع تبلیغ در اینستاگرام است و روش معرفی بسیار ساده ای برای تبلیغات به شمار می رود. خیلی راحت از یک تصویر استفاده می کنید – فرقی نمی کند که منظره یا پرتره باشد در هر صورت هر دو به کار شما خواهند آمد – سپس شماره تماس و توضیحات راجع به محصولتان را به عکس اضافه می کنید.

۲- تبلیغات چرخشی

برای تبلیغتان تصاویر زیادی در اختیار دارید؟ اخیرا اینستاگرام از تبلیغ چرخشی رونمایی کرده. یک تبلیغ چرخشی به شما امکان می دهد که ده تصویر را برای تبلیغتان انتخاب کنید و این عکس ها توسط اینستاگرام به صورت چرخشی به کاربران نشان داده می شوند. آیا مجله تبلیغاتی چند صفحه ای را به خاطر می آورید که در آن یک مارک تبلیغاتی برای تاثیر بیشتر در چند صفحه قرار می گرفت؟ در اصل روش تبلیغ چرخشی اینستاگرام هم همینطور است.

و البته اینطور نیست که مجبور باشید فقط تصاویر را بارگذاری کنید – می توانید از محتوای ویدیویی و نوشتاری که مفهوم را می رساند هم استفاده کنید. حتی می توانید در این قسمت موسیقی را هم اضافه کنید.

آیا در مورد این که هر تصویر چه تاثیری دارد هم فکر می کنید؟ – باید ظاهری دلچسب داشته باشد نه یک محتوای در هم و برهم ضعیف که نام تجاری یا کیفیت محصولتان را به خطر می اندازد.

۳- تبلیغات ویدیویی

با زمان ۶۰ ثانیه ای که اینستاگرام برای هر ویدئو در اختیارتان قرار می دهد در سریع ترین زمان ممکن توجه کامل مخاطبان را به محتوای ویدیوی خود جلب کنید. به یاد داشته باشید که هر چه محتوای ویدئویی زمان بیشتری داشته باشد، زمان توجه افراد کم و کمتر می شود – تحقیقات نشان می دهد که ۳۰ ثانیه اول یک فیلم تبلیغاتی مهمترین قسمت آن است.

من بد ترین حالت ممکن را در نظر میگیرم و به شما می گویم حدود ۱۰-۱۵ ثانیه فرصت دارید که قبل از این که مخاطبانتان به سراغ پست بعدی بروند، در آن ها علاقه ایجاد کنید. پس سعی کنید تا جای ممکن محتوایتان جذاب و تاثیر گذار باشد.

۴- تبلیغات استوری

جدیدترین گزینه ای که به تبلیغات اینستاگرام اضافه شده استوری است. تبلیغات استوری به صورت تمام صفحه برای مخاطب ظاهر می شود. آنها فقط ۲۴ ساعت زمان برای نمایش دارند و بعد از آن صفحه تان پاک میشوند، بنابراین اگر می خواهید یک پیشنهاد زمان دار مانند تخفیفات مناسبتی را ارائه دهید گزینه مناسبی است. مجددا عرض می کنیم اگر به دنبال تبلیغات موثرتر هستید تبلیغات اینترنتی را انتخاب کنید.

۶ گام اساسی

همانطور که اشاره کردیم، شما تبلیغات اینستاگرام خود را درست در داخل بخش مدیر تبلیغات Facebook ایجاد می کنید. از آنجا که می توانید تبلیغات فیس بوک و اینستاگرام خود را در یک مکان مدیریت کنید، این کار آسان است.

برای شروع ایجاد اولین تبلیغ اینستاگرام خود، وارد حساب فیس بوک خود شوید، به مدیر تبلیغات خود مراجعه کرده و یک کمپین جدید شروع کنید.

۱-هدف تبلیغات خود را انتخاب کنید

به محض ایجاد یک کمپین جدید، اولین قدم شما در ایجاد تبلیغات اینستاگرام انتخاب هدف تبلیغ شما خواهد بود. اینستاگرام از شما می پرسد که هدف شما از تبلیغات چیست؟

  • آگاهی از برند Branding: ایده آل برای جلب توجه کاربرانی است که با تبلیغ شما درگیر می شوند و آگاهی عمومی را در مورد نام تجاری شما ایجاد می کنند.
  • دسترسی Delivery/Accessibility: این مورد برای برند هایی است که سعی می کنند در معرض دید بیشترین افراد ممکن قرار بگیرند.
  • تبادل نظر Conversation: اگر هدف شما این است که کاربران از یک سایت، صفحه اصلی یا برنامه بازدید کنند، تبادل نظر میان شما و کاربران یک هدف عالی است.
  • تعامل با کاربر Engagement: اگر می خواهید کاربران آگهی شما را دوست داشته باشند، نظر دهند یا به اشتراک بگذارند، بهتر است هدف خود را بر روی تعامل قرار دهید.
  • نصب برنامه App: در این بخش، هدف این است که برندها کاربران را به فروشگاه برنامه برای بارگیری یا خرید برنامه ها راهنمایی می کنند.
  • استوری های ویدیویی Video Stories: زمانی که پیج خود را تبلیغ می کنید و دیگران وارد پیج شما می شوند، شما باید در استوری های خود تلاش کنید تا از پشت صحنه کارهای خود ویدئو بگذارید تا دیگران ترغیب شوند از شما خرید کنند.
  • راهنمایی کردن Direct: سعی دارید افراد علاقه مند یا تا حدودی کنجکاو در مورد برند شما را به سادگی پیدا کنید؟ هدف اصلی را تعیین کنید.
  • پیام ها Messages: این کار، کاربران را ترغیب می کند تا با برند شما تعامل کنند تا بتوانند سوالات خود را بپرسند و شما جواب آن ها را بدهید، پشتیبانی یا خریدهای کامل را انجام دهید.
  • تعامل فروشگاه Shop: این کار برای کسانی که مکان های تجاری متعددی را تبلیغ می کنند مناسب است. زیرا باعث بیشت دیده شدن بخش فروشگاهی و تجاری آن ها می شود.

در انتخاب هدف خود هوشمند باشید. اگر هدفی را انتخاب کنید که منطقی نباشد، مانند ایجاد یک تبلیغ تعامل که ویدئویی نباشد یا پیام های مناسبی برای کاربران نفرستید، احتمالا کسی به تبلیغات و صفحه شما توجهی نمی کند.

بعلاوه، شما نمی خواهید بودجه تبلیغ خود را با انتخاب هدفی که برای محتوایی که در آن تبلیغ می کنید منطقی نباشد، هدر دهید.

۲-کمپین تبلیغاتی اینستاگرام خود را نامگذاری کنید

پس از انتخاب هدف تبلیغات، صفحه گسترش می یابد و به شما امکان می دهد برای کمپین خود، نامی را بگذارید. این بهترین راه برای پیگیری تبلیغات شما در مدیریت تبلیغات اینستاگرام است، بنابراین من اکیداً توصیه می کنم که هر کمپین را با قصد و هدفی، نامگذاری کنید.

چه چیزی را تبلیغ می کنید؟ آیا این یک تبلیغ ماهانه است؟ نام ماهی که در آن می خواهید تبلیغات انجام بدید را اضافه کنید. نام تبلیغات را وارد کنید. یک روش نامگذاری پیدا کنید که برای شما مناسب باشد و به شما کمک کند تبلیغات خود را به راحتی پیدا کنید و عملکرد آنها را ردیابی کنید.

در حالی که ما اینجا هستیم، شما همچنین می توانید انتخاب کنید که یک تبلیغ آزمایشی را شروع کنید و انواع مختلف آن را امتحان کنید، همچنین می توانید تصمیم بگیرید که بودجه خود را در مجموعه تبلیغات بهینه کنید یا خیر.

آزمون آزمایشی یا تست A / B به شما امکان می دهد تغییرات مختلف آگهی ها یا مجموعه آگهی ها را در برابر یکدیگر آزمایش کنید و کمترین بودجه را به آگهی ای که بهترین عملکرد را دارد اختصاص دهید.

تبلیغ و فروش در فضای مجازی (۷ استراتژی که همیشه موثرند)

بهینه سازی بودجه کمپین، بودجه تبلیغات شما را به طور خودکار بین مجموعه تبلیغات توزیع می کند. شما می توانید این کار را انجام دهید، یا اینکه براساس آزمایشات و نتایج قبلی خود، میزان هزینه هر مجموعه آگهی را به صورت دستی تنظیم کنید.

۳- مکان های تبلیغاتی خود را انتخاب کنید

اگرچه انتخاب مخاطبان شما در این صفحه حرف اول را می زند، اما در واقع می تواند ایده خوبی باشد که ابتدا آن را مرور کنید و مکان هایی را که فقط در اینستاگرام خود هست را انتخاب می کنید. ویژگی های مختلف تبلیغات برای مکان های مختلف در دسترس است، بنابراین کنار گذاشتن این ایده، ایده خوبی است.

تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که تیک گزینه Facebook و Audience Network را از سیستم عامل ها بردارید تا مطمئن شوید تبلیغ شما فقط در اینستاگرام اجرا می شود.

۴-مخاطبان خود را هدف قرار دهید

خب، حالا قسمت خوب ماجرا اینحا است. هدف قرار دادن مخاطبان شما جایی است که شما باید به سمت این تبلیغات بروید و حتما آن ها را انجام دهید.

شما نمی خواهید با هدف قرار دادن کسی و کسب افراد خیلی کم، پول خود را هدر دهید. این فرصت شماست تا بتوانید روی گرفتن مخاطب و فالوئر زیاد چنگ بزنید . آن ها را بدست آورید.

شما می توانید دسته های مخاطب زیر را در مدیریت تبلیغات هدف قرار دهید:

  • مکان: مخاطبان را بر اساس مکان های بسیار خاص تا کد پستی و آدرس یا مناطق وسیعی مانند مناطق جهانی یا کشورها انتخاب یا کنار بگذارید.
  • سن: محدوده سنی خاص خود را انتخاب کنید (از ۱۳ سالگی تا بیش از ۶۵ سال).
  • جنسیت: برای تبلیغات خود از هر جنسیتی که می خواهید، زن یا مرد انتخاب کنید.
  • هدف گذاری دقیق: به سه زیر مجموعه تقسیم شده است:
  • اطلاعات دموگرافیک به شما امکان می دهد افراد را بر اساس سبک زندگی، اشتغال و تحصیلات وارد کنید یا آنها را حذف کنید.
  • علایق براساس صفحات پسندیده، فعالیت های شرکت شده و موضوعات مرتبط، کاربران را فیلتر می کنند.
  • رفتارها در خرید، فعالیت ها و اهداف سفر را هدف قرار می دهد.
  • زبان ها: فقط درصورتی لازم است که مخاطبانی را که به یک زبان خاص صحبت می کنند و در آن منطقه هستند، هدف قرار دهید.
  • ارتباطات: کاربرانی را انتخاب کنید که قبلاً در برنامه، رویداد یا صفحه شما بوده اند.

همچنین می توانید براساس پیکسل هایی که در وب سایت خود قرار داده اید مخاطبان سفارشی ایجاد کنید. این ها کاربرانی هستند که از وب سایت شما بازدید کرده اند و یا شاید مخاطبانی هستند که به صفحه شما علایق خاصی دارند.

بهترین روش های تبلیغات اینترنتی پربازده

۵- بودجه و برنامه تبلیغات خود را مشخص کنید

هنگامی که نوبت به تعیین بودجه و برنامه تبلیغات اینستاگرام می رسد، شما باید زمان اجرای تبلیغات خود و میزان هزینه آن را کاملاً مشخص کنید.

اول از همه، شما باید بین بودجه روزانه و بودجه ثابت یکی را انتخاب کنید. بودجه های روزانه باعث می شود که تبلیغات شما به طور نامحدود اجرا شود در حالی که هر روز حداکثر مبلغ اختصاص یافته خود را صرف می کنید (هنوز هم می توانید تاریخ شروع و پایان را تعیین کنید)، در حالی که بودجه های ثابت، برای مدت زمان مشخصی اجرا می شوند.

اگر بودجه ثابت را انتخاب کرده اید، می توانید برنامه مشخصی را برای نمایش تبلیغات خود انتخاب کنید. شاید شما می خواهید که تبلیغتان فقط در روزهای هفته یا آخر هفته نمایش داده شود. شما می توانید به صورت دستی روزها و زمان هایی را که تبلیغات شما برای مخاطبان هدف شما نمایش داده می شود، انتخاب کنید.

۶- قالب تبلیغات اینستاگرام خود را انتخاب کنید

پس از اتمام سه مرحله آخر، روی ادامه کلیک کنید تا به بخش ایجاد تبلیغ خود بروید. اینجاست که می توانید محتوای خود را بارگذاری کنید، بخش آگهی خود را بنویسید و آگهی خود را منتشر کنید.

همچنین این وضعیت برای شما بسیار مناسب است؛ زیرا شما می توانید بنر آگهی خود را طراحی و اندازه گیری کنید و در صورت دلخواه برای بار دوم آن را ببنینید و چک کنید.

قالب های مختلفی بر اساس هدف تبلیغی که در ابتدای این راهنما انتخاب کردید در دسترس است، اما قالب های اصلی تبلیغات اینستاگرام عبارتند از:

  • تبلیغات عکس: این تبلیغ شامل یک تصویر واحد است، بنابراین می توانید مطمئن شوید که تصویر خوبی است.
  • تبلیغات اسلایدی: این موارد به کاربران امکان می دهد تا به صورت افقی از طریق چندین عکس یا فیلم در دستگاه تلفن همراه خود صفحه شما را مشاهده کنند.
  • تبلیغات مجموعه ای: این گزینه، امکان خرید مستقیم محصولات از طریق تبلیغات را به کاربران می دهد.
  • تبلیغات ویدیویی: این نوع تبلیغ، کلیپ های ویدیویی هستند که می توانند از ۳ ثانیه تا ۶۰ ثانیه زمان داشته باشند.
  • تبلیغات به صورت استوری: این تبلیغات می توانند عکس ها یا فیلم هایی باشند که که در استوری یک صفحه به نمایش درآورده می شود و کارران می توانند این استوری ها را ببینند.

نکات بسیار مهم دیگر

۱- در برنامه اینستاگرام یک حساب رایگان ثبت کنید و تنظیمات خود را ویرایش کنید تا پروفایل شما به جای حساب شخصی تبدیل به یک حساب تجاری شود.

۲- حساب تجاری یک گزینه Contact button را به شما ارائه می دهد تا مشتریان شما بتوانند مستقیما از طریق ایمیل ، تماس با شما یا یافتن محل کسب و کارتان با شما در ارتباط باشند. تمام این اطلاعات در بخش Settings section مشخص می شوند و شما تصمیم می گیرید که کدام یک از اطلاعاتتان در معرض عموم قرار گیرد.

۳- با جستجوی کلمات کلیدی در کادر در بالای صفحه اینستاگرام ، درباره نحوه استفاده از اینستاگرام توسط مشاغلی که در حوزه صنعت شما فعالیت می کنند تحقیق کنید. این کار به شما ایده می دهد که چه کاری موثر است و چه کاری تاثیری بر تجارت شما ندارد.

۴- آرم خود را در پروفایلتان بارگذاری کنید ، با این کار مشتریان شما می توانند آن را به خاطر بسپارند و به راحتی شما را شناسایی کنند.

۵- قبل از هر کار دیگری بیوگرافی ۱۵۰ کلمه ای (حداکثر) خود را پر کنید. توضیح دهید که چه کسی هستید و چه کاری انجام می دهید و کمی از شخصیت تجاری خود را به اشتراک بگذارید. در این قسمت شکلک ها پشتیبانی می شوند و میتوانید از آن ها برای جالب کردن بیوگرافی استفاده کنید!

۶- به یاد داشته باشید که لینک وب سایت خود را وارد کنید چرا که اینجا تنها مکانی است که می توانید مشتریان زیادی را از طریق تبلیغات به وب سایت خود هدایت کنید.

۷- شروع به دنبال کردن افراد مرتبط در جاویژه ( جا ویژه بخش حاشیه‌ای کوچکی از بازار است که بر روی یک نیاز ویژه یا یک کالای ویژه متمرکز شده‌است ) خود از جمله وبلاگ نویسان، نشریات و افراد مشهور کنید.

۸- روزانه حداقل یک عکس بارگذاری کنید تا به طور روزانه در خبرنامه دیده شوید. اطمینان حاصل کنید که تصاویر و محتوای ویدیویی شما بی نظیر و الهام بخش بوده و متناسب با ماهیت خلاق اینستاگرام است.
منبع مطلب

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.